Device as a Service Compleet

Complete ondersteuning bij de totale levenscyclus van uw digitale apparatuur

Binnen het IT-beleid kampen veel organisaties met ingewikkelde vraagstukken over de inzet van devices, zoals desktops, notebooks, tablets en smartphones. Los van de keuze voor de hardware spelen meer factoren een belangrijke rol in het succesvol inzetten van (mobiliteits)oplossingen op dit gebied. Denk hierbij aan veiligheid, beheersbaarheid, logistiek, asset management, flexibiliteit, ondersteuning, reparaties en kostenmanagement. Claranet heeft de dienst Device as a Service Compleet (DaaS Compleet) ontwikkeld om uw organisatie zoveel mogelijk te ontzorgen op dit gebied. Deze DaaS Compleet-dienst brengt voor u alle bedrijfsspecifieke product- en supportwensen terug tot een vast bedrag per maand met een duidelijke splitsing in de verantwoordelijkheden voor u, uw werknemers en Claranet.

Waarom kiezen voor Claranet voor uw DaaS Compleet?

  • Volledig pakket van IT-diensten
  • Hoge beschikbaarheidsgaranties
  • Eén enkele SLA voor al uw IT
  • 24x7 ondersteuning
  • Geen onverwachte kosten
  • Als leider gepositioneerd door Gartner
Case study Brainport Development

Case study Brainport Development

Lees de case study

Product leaflet DaaS Compleet

Product leaflet DaaS Compleet

Lees het product leaflet

Case study Dianet

Case study Dianet

Lees de case study

DaaS Compleet overzicht

    • Optimalisering van uw inkoopproces
    • Waarborgen van de beschikbaarheid
    • Vereenvoudiging van het beheer
    • Beter zicht en meer grip op uw installed base
    • Eenvoudig en flexibel betalingsmodel
    • Expertise op het gebied van lifecycle beheer

Download het productleaflet

Hoe we met u samenwerken

Design

Ontwerp

Wij staan voor u klaar om op basis van uw randvoorwaarden een oplossing samen te stellen waarbij rekening wordt gehouden met zakelijke vereisten, wensen én budgettaire overwegingen.

Build

Bouw

Claranet heeft een eigen project opleverprocedure ontwikkeld om te garanderen dat we elke fase correct bouwen en opleveren. Deze procedures zijn onderdeel van een overkoepelend framework voor het gehele project op basis van Prince2-methodologie.

Manage

Support

U kunt rekenen op eenvoudige en snelle oplossingen voor incidenten via onze Servicedesk, het single-point-of-contact voor het monitoren van systemen en afhandelen van incidenten naar aanleiding van monitoring en/of melding van een incident door de (eind)gebruiker.

Evolve

Ontwikkel

Wij werken volgens een gestructureerd ontwikkelingsproces waardoor wij in staat zijn te anticiperen op veranderingen in uw behoeften om uw oplossing naar gelang uw veranderde wensen te herontwerpen en ontwikkelen.

DaaS Compleet voordelen

Een vast aanspreekpunt

Eén vast aanspreekpunt

Claranet is hét vaste aanspreekpunt voor de complete IT.

Hoge beschikbaarheid

Kostenbeheersend

Eenvoudig en flexibel betalingsmodel: u betaalt maandelijks een vast bedrag

Placeholder icon

Gebruiksgemak

Verbetering van productiviteit en medewerkerstevredenheid.

Neem contact met ons op

Laat een e-mail achter

Vul onderstaand formulier in en we zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen

Velden aangeduid met een * zijn verplicht.

CAPTCHA
Deze vraag is om te testen of u geen computer bent om automatisch spam tegen te gaan.

Neem contact met ons op

Verkoop: 040 239 3300
Financiële administratie: 040 239 3340
Support: 040 239 3350