Werkplek

Volledige ontzorging van IT op locatie

Onder druk van 'Het Nieuwe Werken' en 'Bring/Choose Your Own Device' is de behoefte om onafhankelijk van plaats en tijd te werken enorm gegroeid. De moderne werkplek bestaat niet meer traditioneel uit een desktop, monitor, toetsenbord en muis. Inmiddels bestaat de werkplek uit meerdere devices, zoals een desktop, laptop, tablet en smartphone, uitgebreid met de beveiligde online werkplek en probleemloze (en draadloze) netwerktoegang.

Vanuit een functionele aanpak kijken we naar uw eindgebruikers en zorgen we voor de werkplek die past bij de manier waarop de personen in uw organisatie willen werken. Met onze werkplekconcepten zorgen we dat een gebruiker de werkplek krijgt die bij hem past. Of het nu een interne of een mobiele medewerker is. We zorgen dat op de achtergrond alles goed wordt ingericht wat resulteert in een verhoogde productiviteit, verbetering van de dienstverlening en uiteindelijk besparing van kosten.

Waarom kiezen voor Claranet voor uw werkplekdiensten?

  • Volledig pakket van IT-diensten
  • Hoge beschikbaarheidsgaranties
  • 24x7 ondersteuning
  • Geen onverwachte kosten
  • Als leider gepositioneerd door Gartner
  • ISO 9001, ISO 27001 en NEN 7510 gecertificeerd
Case study Brainport Development

Case study Brainport Development

Lees de case study

Claranet Business Video

Bekijk op volledig scherm

Case study Dianet

Case study Dianet

Lees de case study

Onze werkplekdiensten

Onze werkplekdiensten zijn een combinatie van gestandaardiseerde modules die samen zorgen voor een complete werkplek die de kracht en flexibiliteit biedt om productief te zijn, terwijl de IT-afdeling beschikt over de vereiste niveaus van controle, beheersbaarheid en beveiliging.

Hoe we met u samenwerken

Design

Ontwerp

Wij staan voor u klaar om op basis van uw randvoorwaarden een oplossing samen te stellen waarbij rekening wordt gehouden met zakelijke vereisten, wensen én budgettaire overwegingen.

Build

Bouw

Claranet heeft een eigen project opleverprocedure ontwikkeld om te garanderen dat we elke fase correct bouwen en opleveren. Deze procedures zijn onderdeel van een overkoepelend framework voor het gehele project op basis van Prince2-methodologie.

Manage

Support

U kunt rekenen op eenvoudige en snelle oplossingen voor incidenten via onze Servicedesk, het single-point-of-contact voor het monitoren van systemen en afhandelen van incidenten naar aanleiding van monitoring en/of melding van een incident door de (eind)gebruiker.

Evolve

Ontwikkel

Wij werken volgens een gestructureerd ontwikkelingsproces waardoor wij in staat zijn te anticiperen op veranderingen in uw behoeften om uw oplossing naar gelang uw veranderde wensen te herontwerpen en ontwikkelen.

Neem contact met ons op

Laat een e-mail achter

Vul onderstaand formulier in en we zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen

Velden aangeduid met een * zijn verplicht.

CAPTCHA
Deze vraag is om te testen of u geen computer bent om automatisch spam tegen te gaan.

Neem contact met ons op

Verkoop: 040 239 3300
Financiële administratie: 040 239 3340
Support: 040 239 3350