Date:
Venue:
Event type:
Thuiswerken betekent dat je andere manieren moet vinden om samen te werken met collega’s. Jouw organisatie heeft Microsoft Teams beschikbaar gesteld: een digitale samenwerkingsomgeving waarin je kan communiceren, bestanden delen en online vergaderen.
Dus je kunt een Team aanmaken
Maar wat komt hierbij kijken? En wat krijgen je collega’s ervan mee? Sluit aan bij dit lunchwebinar (30 minuten) en ontdek welke mogelijkheden je hebt als 'eigenaar' van een Team. Ook hebben we een direct inzetbaar hulpmiddel voor je met tips voor collega’s die voor het eerst in jouw Team aan de slag gaan.
Datum en tijdstip
10 april 2020 om 12:30 uur
Leerdoelen
- Je weet wat de rol 'eigenaar' inhoudt
- Je weet wat je vooraf moet uitzoeken om aan de slag te gaan
- Je weet welke keuzes je kunt maken en wat de effecten hiervan zijn
- Je leert hoe je het gesprek op gang krijgt
Duur
30 minuten + 15 minuten voor vragen
Niveau
Beginner
Agenda
- Jouw rol als ‘eigenaar’
- Wat je moet weten voor je begint
- De inrichtingskeuzes aan de hand van een succesvol voorbeeld
- Activeringstips voor je collega’s
- Antwoord op jouw vragen
Over de host
Corine Ahlrichs maakt slimmer werken gewoon. Voor organisaties als Nederlandse Loterij en KNGU heeft zij MS Teams zo ingericht dat medewerkers niet konden wachten tot ze het konden gebruiken. Ze vertelt je graag over haar aanpak.