Claranet breidt portfolio uit met DaaS Compleet

Claranet Benelux breidt per direct haar portfolio uit met Device as a Service Compleet (DaaS Compleet). Binnen het IT-beleid kampen veel organisaties met ingewikkelde vraagstukken over de inzet van devices, zoals desktops, notebooks, tablets en smartphones. Los van de keuze voor de hardware spelen meer factoren een belangrijke rol in het succesvol inzetten van mobiliteitsoplossingen op dit gebied. Denk hierbij aan veiligheid, beheersbaarheid, logistiek, asset management, flexibiliteit, ondersteuning, reparaties en kostenmanagement. Claranet heeft de dienst ontwikkeld om de organisaties zoveel mogelijk te ontzorgen op dit gebied. Het brengt voor alle bedrijfsspecifieke product- en supportwensen terug tot een vast bedrag per maand met een duidelijke splitsing in de verantwoordelijkheden voor de klant en Claranet.

Wiebe Nauta, Managing Director van Claranet Benelux, is blij met deze uitbreiding van het portfolio: “DaaS Compleet is echt een waardevolle toevoeging aan ons portfolio. Met dit concept gaan we verder dan alleen het verhuren van hardware. We bieden ook alle service die daar eigenlijk bij hoort: bijvoorbeeld een Nederlandstalige servicedesk en diensten op het gebied van imaging, installeren en stickeren. We zorgen voor spareparts op locatie met het juiste image, die dus heel snel kunnen worden ingezet. De complete dienstverlening is schaalbaar en wordt aangeboden tegen een vast bedrag per maand. Ook met dit concept willen we onze klanten zoveel mogelijk ontzorgen en tegelijkertijd hun continuïteit helpen waarborgen.”

Volledige ontzorging
Het grote voordeel van DaaS Compleet is dat Claranet het operationeel beheer, het onderhoud en de garantie afhandeling verzorgt op de betreffende werkplekken. Daarnaast profiteert de klant, na de initiële leaseperiode, van een technology refresh bij het verlengen van het lease contract. Naast de technische voordelen heeft DaaS Compleet ook een financieel voordeel. De klant betaalt een vast bedrag per maand en heeft zo geen onverwachte uitgaven voor reparatie en/of vervanging van werkplekken. Flexibele opties van 24 tot 60 maanden bieden ontzorging en continuïteit voor lange termijn met de garantie van een professionele ondersteuning tijdens de gehele contractperiode.

Samenwerking met HP
hp-partner-first-gold.pngVoor DaaS Compleet werkt Claranet samen met HP voor het leveren van een compleet scala aan diensten voor uw devices, ongeacht of deze van HP of van andere fabrikanten zijn (inclusief Windows®, Android™, Chrome en IoS®). Als HP Partner First Gold staat Claranet garant voor een combinatie van expertise, bereikbaarheid en oplossingen op maat. Claranet zet het uitgebreide productportfolio van HP in om klanten een optimale gebruikerservaring te bieden. Daarnaast bied HP Hardware Support Onsite Service een hoogwaardige remote assistentie en onsite support voor de gedekte hardware en stelt dit u in staat de uptime van producten te verbeteren. Mocht er iets mis zijn met uw device, dan komt technisch specialist het binnen een werkdag op locatie oplossen.

Neem contact met ons op

Laat een e-mail achter

Vul onderstaand formulier in en we zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen

Velden aangeduid met een * zijn verplicht.

CAPTCHA
Deze vraag is om te testen of u geen computer bent om automatisch spam tegen te gaan.

Neem contact met ons op

Verkoop: 040 239 3300
Financiële administratie: 040 239 3340
Support: 040 239 3350