Claranet ontvangt award “Best Guardian360 Marketing Program”

Geplaatst op: 27 februari, 2019 - 10:00

Tijdens de eerste Guardian360 Partner Channel Awards heeft Claranet direct de award gewonnen voor het beste marketing programma van 2018. De drie jaar geleden gestarte Nederlandse aanbieder van het gelijknamige centrale securityplatform voor vulnerability scans, webapplicatie-security, compliancy audits, hacker alerts en phishing-as-a-service, verwelkomde afgelopen donderdag rond de 100 businesspartners in de Skybar Van der Valk Utrecht om hen erkenning te geven voor hun inzet en partnership.

Volgens de jury heeft Claranet het beste totaalprogramma neergezet op marketinggebied, met onder andere een investering op gebied van diverse advertising, een webinar voor Woningcorporaties inzake de baseline voor informatiebeveiliging (BIC), organisatie van de Security Summer School, uitgave van een eigen Security Magazine en samenwerking op het gebied van online presence.

Henk Liebeek, Product Manager van Claranet, reageerde enthousiast op deze award: “Voor ons is het een enorme erkenning van ons programma op marketinggebied. We zijn al geruime tijd partner van Guardian360 en we zien met name het laatste jaar dat de samenwerking duidelijk vruchten afwerpt.”

Partner Channel Awards

De award voor Best Guardian360 Marketing Program ging naar Claranet. Intermax Cloudsourcing mocht de award voor Best Specialized Sales Partner in ontvangst nemen. Rsult IT ging naar huis met de award voor Best Vertical Market Approach en als Best upcoming Guardian360 Partner kwam VANESSEN ICT uit de bus. Persoonlijke onderscheidingen waren er voor Pieter Franken van IT Support Groep, die werd verkozen tot Best Guardian360 Presales Engineer en Michel Ohman van Ultimum, die zich een jaar lang Best Guardian360 Channel Sales Person mag noemen.

Best Guardian360 Marketing Program Award Claranet